Over Manette

Nieuwsgierig, lachebek, toegankelijk, gestructureerd en een tikje ongeduldig. Dat ben ik in een paar steekwoorden. Ik hou van lekker eten (met name als iemand anders kookt), borrelen, fitness, reizen, wandelen in de natuur en muziek luisteren. Maar ook van gesprekken voeren. Erachter komen wat mensen drijft!

Kwalitatief onderzoek

Na mijn studies Communicatiemanagement en Communicatiewetenschap, heb ik jarenlang werkervaring opgedaan aan bureauzijde. Onder meer bij GfK, Forum Business Research, MARE en MarketResponse. De eerste jaren was ik ervan overtuigd dat grootschalig onderzoek 'mijn ding' was, maar later bleek dat ik veel blijer werd van diepgaande gesprekken over uiteenlopende onderwerpen. Daarom heb ik me gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek en design thinking. En dan komt mijn nieuwsgierigheid goed van pas.

 

De afgelopen jaren heb ik meerdere functies gehad in de genoemde disciplines. In de functies als Projectmanager, (senior) Research Consultant, Teammanager en Principal Consultant heb ik het onderzoeksvak vanuit verschillende invalshoeken leren kennen. Wil je meer weten over mijn werkervaring? Kijk dan op mijn LinkedIn profiel. 

Ik wil de behoeften van je klanten echt kennen en zo meebouwen aan een concept, idee, dienst of actie! Ik doe dat door in de belevingswereld van je klanten te stappen en van daaruit samen te werken.

Waarom Mainsights?

Na 13 jaar aan bureauzijde te hebben gewerkt, begon het te kriebelen om mijn eigen onderneming te starten. En zo ontstond Mainsights. Het is een samenvoeging van Manette en insights en tegelijkertijd staat het voor 'main insights'. Ik leg de essentie bloot waarop we verder kunnen bouwen. Samen vinden we de juiste weg naar dat relevante concept of die waardevolle dienst!

 

Werk je met mij samen, dan heb je te maken met een professional met een groot verantwoordelijkheidsgevoel die snel kan schakelen. Met iemand die proactief handelt en meedenkt in het belang van jouw organisatie om zo het maximale resultaat te bereiken.